ÚJ TARTALMAK

Dobos Tamás versei - Szociális betegség; Alakot ölt; A kérdés

Szociális betegség

Álmodtam én már
mindenről, s mindig
felébredtem...
Nincs illúzióm istenről,
akit a bajban hiányolnak.

Nem tudom, ki ő...

Önmagamat keresem, s
lehet, már láttam valahol,
de fel nem ismertem…

A belső hang szól és
nem értem mit mondd...
Elnyom a gond, mint égő
csikket a meggyötört kéz.

Kérdem én.
Hová lett az ép ész?!


Alakot ölt

Csend lakott kopott
ajtó mögött...

Ez a feltételezés
ölte meg a tényt.
Nincs kivitelezés.
Csak egy kitalált lény!?

Ha a gondolat
alakot öltene
veregetné vállamat, s
újra megölne.

Csend lakott kopott
ajtó mögött.
Most már tudom,
én álltam ott...


A kérdés

Ma egész nap hazudok az
igaz világról...
Ha igazat mondanék róla
hazudnék...!?





Oszdd meg:

Megjegyzés küldése

 
Copyright © 2014 Comitatus folyóirat. Designed by OddThemes