ÚJ TARTALMAK

Ilyés András Zsolt versei: Feledés; A fény útján; Tükröződés; Jövevény; Vétkezés

Feledés

kedves
ne törd magad
nincs semmi veszve

nem téged űzlek
minduntalan
csak kivetkőztem
rossz szokásaimból

és a jókat
elfeledtem magamra
gombolni


A fény útján

sötét felhők alatt
keresem saját magam
ezernyi borús gondolat
utazza körbe agyam

nem kell nyolcvan nap
és Verne regényalakok
elég egy hajnali pillanat
elárulnak az ablakok

megküzdöm a hegyekkel
– próbálom megígérni –
azért megyek el
mert szeretek hazatérni


Tükröződés

Lefekvés után
mindig
gondolatokba rejtem
magam.

Elalvás előtt
mindig
magamba rejtem
a gondolatokat.


Jövevény

megérkeztem
bár felsebzett lábaim
tovább vinnének
új ösvények kitaposására
majd
ha az igézet bilincseit
szétmarja a rozsda
a végállomás peronján
elszívom utolsó cigarettámat


Vétkezés

rövid szoknyák
illatával száguldok
a megtorlás
piros fénye
csak bűnöm jeleit
találja testeden




Oszdd meg:

Megjegyzés küldése

 
Copyright © 2014 Comitatus folyóirat. Designed by OddThemes