ÚJ TARTALMAK

Folyóiratunk szerkesztői gárdája Szecsődy Kristóf személyében újabb taggal bővült!:)

Filozófia és kommunikáció szakos bölcsész, 
zenész, vers- és prózaíró, kritikus

1983. október 26-án születtem Budapesten.
Édesanyám Kiszely Márta, klinikai szakpszichológus, gyakorlott és elismert pszichoterapeuta, tréner és coach; édesapám Szecsődy Péter, eredeti foglalkozása szerint történelemtanár, később főképp a médiában tevékenykedett, két nyomtatásban is megjelent regény – az Örömlány és a Csak egy költő – szerzője.
A Berzsenyi Dániel Gimnázium olasz tagozatán érettségiztem 2002-ben, később pedig az Eötvös Lóránd Tudományegyetem Bölcsészettudományi Karának filozófia, illetve kommunikáció szakjain szereztem diplomát.
Szakdolgozatomat kommunikációból Elvis Presley kulturális örökségéről, filozófiából pedig Ludwig Wittgenstein Logikai-filozófiai értekezésének és Filozófiai vizsgálódásainak összehasonlításáról írtam 2010-ben. Az utóbbi szöveg korábbi változata a Tudományos Diákkörben végzett munkám során 2009-ben szerepelt az OTDK versenyprogramjában, valamint megjelent az Elpis Filozófiai Folyóiratban.
Évek óta foglalkozom – tréner asszisztensként megbízásos munkák keretében – oktatási anyagok és programok előkészítésével és szervezésével, valamint a szakmai cikkek, fordítások elkészítésével.
Az aktív részvétel az ilyen feladatokban – például a programokhoz kapcsolódó információgyűjtésben, illetve a rendezvények és találkozók megszervezésében, lebonyolításban – széleskörű tapasztalatokkal gazdagította látásmódomat. Munkám során előkészítettem kifejezetten pedagógusoknak szóló tréningeket is, ami rendszeres kapcsolattartást igényelt a programban résztvevő intézmények vezetőivel és oktatóival. Eközben elvégeztem a WÉK (Williams ÉletKészségek) tréning alapképzését.
Az írás és a zenélés egészen korán elkezdett foglalkoztatni, zsenge alkotásaimat Gutai Magda költőnő kísérte figyelemmel. Középiskolás éveim alatt elsősorban a francia szimbolisták, illetve magyar fordítóik jelentették a leginkább meghatározó befolyást a költészetről alkotott felfogásomra.
A budapesti tizenharmadik kerület zeneiskolájában tanultam szolfézst és vadászkürtöt. A komolyzene és a gitárközpontú könnyűzene érdekel a leginkább, de nyitott vagyok egyéb stílusok felé is.
2001-től több zenekarban megfordultam, gitáros, basszusgitáros, illetve énekes szerepkörökben. 2006-tól 2011-ig voltam a Brainlust nevű deathcore banda basszusgitárosa.
A színjátszás mindig is vonzott, gimnazista koromban egy rövid ideig Földessy Margitnál tanultam, egyetemi éveim alatt pedig Lasztóczi Petra vizsgafilmjeiben játszottam, és Rudas Attila színjátszó csoportjába jártam.
2010-ben Beri Róbert megtisztelő meghívására csatlakoztam az Éden Művészeti Hálózat budapesti Édentől Északra művészeti csoportjához.
2012. februárjától a szövettani minták előkészítéséhez, digitalizálásához, kiértékeléséhez, tárolásához, illetve megosztásához orvosi hardvereket és szoftvereket fejlesztő 3DHISTECH Kft. kommunikációs munkatársaként dolgozom, szeptembertől pedig az Eötvös Lóránd Tudományegyetem Bölcsészettudományi Karának Filozófiatudományi Doktori Iskolájában folytatom tanulmányaimat.

Szecsődy Kristóf a Comitatus folyóirat berkein belül elsősorban az esszé-, kritikai-, társadalomkritikai vonalat erősíti.




Oszdd meg:

Megjegyzés küldése

 
Copyright © 2014 Comitatus folyóirat. Designed by OddThemes