ÚJ TARTALMAK

VIHÁNCOS DUÓ: ESŐRE ÁLL (SZÖLLŐSI BERNADETT VERSE)



Szöveg: Szöllősi Bernadett. Ének: Víg Orsolya. Zene, gitár: Szinay Balázs.
Esőre áll Szívem felett lassan szürkül az ég és szemem sarkában langy eső szitál. És talán sírok is – de tudod, nem azért – csak kicsit nagy nekem ez a világ. Kerestem, de nincs benne helyem, vagy ha van is, sehol nem találtam. Talán egy eldugott, apró szegleten, rezgő lécek közt, vagy a szél dalában. Vagy a két karjában valakinek, a mellkasán, egész a szíve fölött. S ha nem valaki – hanem pont a tied – álom lennék szemhéjad mögött. Megint esőre áll az élet nekem, karok helyett csak könnyes sár van. Ha beborult nálad is az ég, csak keress. Amíg meg nem találsz – én addig várlak.




Oszdd meg:

Megjegyzés küldése

 
Copyright © 2014 Comitatus folyóirat. Designed by OddThemes